Jeugdcommissie

KV Forward is een korfbalvereniging waar jongens en meisjes vanaf 5 jaar onder begeleiding korfballen. Op training en wedstrijden laten wij onze pupillen op een speelse wijze kennis maken met het korfbalspel.

Korbal is gezond.
Tijdens de training verbeteren wij de korfbalkwaliteit. Tevens is dit goed voor de motoriek van de kinderen. Bewegen is gezond en korfbal is een leuke manier om te bewegen. En voor u als ouder/verzorger nog leuk om naar te kijken ook.

Wekelijks trainen.
Korfballen bij KV Forward voor de jeugd vindt plaats onder goede begeleiding door enthousiaste vrijwilligers. Er zijn wekelijks trainingen die worden verricht door een oudere junior-, een seniorkorfballer of door een ouder die vroeger heeft gekorfbald, uitzonderingen daargelaten.

Thuis- en uitwedstredstrijden.
De teams maken deel uit van de KNKV-competities. De pupillenwedstrijden worden gespeeld op zaterdag en er zijn thuis- en uitwedstrijden. Betrokkenheid van ouders wordt hierbij verwacht, dat is een pré en doorslaggevend voor het succes en plezier van uw zoon of dochter en dus vereniging.

Iedereen telt mee.
Kom bij KV Forward en maak deel uit van een sfeervolle en levendige vereniging waar op vele fronten activiteiten zijn en waarbij iedereen meetelt en de verdiende aandacht krijgt. Lijkt het je leuk om ook mee te doen of wil je een keer komen kijken met een training, dan ben je van harte welkom.

Lid worden.
Het gehele jaar is het mogelijk om lid te worden. Wilt u meer informatie over wanneer er getraind en gespeeld wordt? Neem dan contact op met een van onderstaande personen, zij kunnen u meer vertellen.

Secretaris:             Gonnie Eker         tel. 0561-446038

Forward Steggerda