Coronaprotocol

Ook wij als k.v. Forward ontkomen er niet aan om Corona maatregelen te treffen. Natuurlijk doen we dat om de gezondheid van onze leden en bezoekers zo goed mogelijk te kunnen waarborgen. Dat wil niet zeggen dat wij als K.v Forward verantwoordelijk zijn voor jouw gezondheid. Die verantwoordelijkheid ligt altijd bij een ieder zelf. Als club zijn wij wel verantwoordelijk voor het treffen van maatregelen en aanpassingen zodat een ieder onze accommodatie zo veilig mogelijk kan  bezoeken. Wij verwachten dat een ieder die op onze accommodatie is deze regels handhaaft. Deze regels zijn terug te vinden op onze website en in de kantine.

Om deze regels te maken zijn we uitgegaan van de RIVM richtlijnen en adviezen van NOC/NSF. Natuurlijk zijn alle door de overheid gemaakte richtlijnen van toepassing. Daarnaast hebben we regels toegepast naar wat wij als bestuur noodzakelijk vinden voor onze accommodatie.

CORONAPROTOCOL KV FORWARD
Kantine:

• Binnen het gebouw is de loop richting middels pictogrammen aangegeven. Volg de looproute.
  • Bij binnenkomst is het verplicht om de handen te desinfecteren. Hiervoor is een desinfecteringspomp bij de schuifdeur opgehangen, welke met de elle-boog bediend dient te worden. Een tweede desinfecteringspomp wordt nog bij de ingang opgehangen.
  • Er zijn minder zitplaatsen in de kantine om te kunnen voldoen aan het houden van gepaste afstand tot elkaar.
  • Wanneer we buiten kunnen zitten, zal ook daar rekening gehouden worden met het houden van afstand tot elkaar.
  • Het contant afrekenen is mogelijk.

Wedstrijden:

• Bij de wedstrijden geld een registratieplicht ( naam + telefoonnummer) vanaf 12 jaar. Dit geld voor publiek en coach en word na 2 weken verwijderd en alleen voor dit doeleinde gebruikt. (spelers en scheids zijn bekend).
  • Ga direct naar huis wanneer er tijdens de wedstrijd klachten ontstaan zoals: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (licht) hoesten, benauwdheid, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak.
  • Schud geen handen
  • Geforceerd stemgebruik is niet toegestaan, dus niet schreeuwen en zingen
  • Reserveleden vanaf 18 jaar moeten 1,5 meter afstand houden, ook op de reservebank. Beperk het aantal personen op de reservebank.
  • Iedereen boven de 18 jaar moet 1,5 meter afstand houden van elkaar tijdens rustmomenten ( pauzes). Of je moet een mondkapje dragen.
  • Hou binnen de kleedkamers de 1,5 meter in acht, dit geldt ook voor de douches.
  • Desinfecteer je handen voor en na het toiletbezoek.

Forward Steggerda
Sportcomplex Steckarde